FOR ANNONSØRER

På streif er en stor aktør på sosiale medier, og er blant de største innen målgruppen "friluftsliv med hund".

I juli måned så over 300.000 brukere innlegg i våre SoMe-kanaler. 

 

► Om oss og våre brukere

Paastreif.no er et nettsted med fagstoff om friluftsliv med hund, og naturlig hundetrening.

På streifs målgrupper er:

  1. Ferskinger som enten er ferske med hund eller med friluftsliv, eller begge deler.

  2. Normalt aktive folk som er interessert i friluftsliv og fysisk aktivitet og trening av hund.

  3. Friluftsentusiastene med mye erfaring og kunnskap, og som er mer enn normalt aktive med sine hunder

 

Alle er altså folk som er veldig mye ute på tur i all slags vær, og de er svært opptatt av gode og funksjonelle produkter til seg selv og hunden, dvs. både klær og utstyr.

 

Jeg, Kari Isingrud, har gjennom denne virksomheten opparbeidet meg et navn i våre målgrupper, og nyter stor tillit som fagperson innen disse temaene. Jeg er en av de ytterst få i Norge som både har formell friluftslivs- og hundefaglig utdannelse. I tillegg har jeg variert og bred praktisk erfaring innen både trening og friluftsliv med hund - både sommer og vinter. 
 

På streif - nettsider

5000-8000 brukere pr. måned, flest om sommeren og i helger og høytider

 

På tur med hund i Norge - facebook-gruppe

26.000 medlemmer, mellom 120.000 og 300.000 brukere ser innlegg hver måned, mellom 3000 og 8000 deltar på gruppa hver måned. Gruppa ble etablert i mars 2020 og er fortsatt i betydelig vekst.

 

SoMe ellers...

På streif har egen facebookside, Instagram-konto (under oppbygging), og andre facebookgrupper om fysisk trening av hund og om overnatting ute med hund.

 

► Annonseprogram

Foreløpig har vi kun tilbud om annonsepakke som består av: 

 

Profilering som månedens produkt:

Månedens produkt er et produkt som jeg har normalt har personlig erfaring med, og som jeg kan gå god for ovenfor mine brukere. Jeg tar utgangspunkt i brukerens behov og beskriver viktig funksjonalitet m.m., med utgangspunkt i det konkrete produktet. Der det er naturlig kan tilbehør eller enkelte andre produkter omtales. Produktet og leverandøren/merkevaren får følgende profilering:

 

  1. En omtale av produktet inkl. kort omtale av leverandør/merkevare, i eget innlegg i fb-gruppa På tur med hund i Norge. Jeg gir en beskrivelse av  personlig anbefaling av produktet. Slike innlegg får normalt en spredning til mellom 3.000 og 13.000 personer, og engasjementet er som regel stort. Det kan linkes til produktets/merkevarens nettside. 
  2. Alle månedens produkt-omtaler inkl. omtale av leverandør/merkevare, samles på en egen side, med eget menypunkt i hovedmenyen. Denne siden vil profileres i gruppa På tur med hund i Norge minst en ganger i året, f.eks. før jul som julegaveideer, eller som sesongtips.
  3. Annonse for produktet/merkevaren i form av bilde eller logo på På streifs forside i 6 måneder
  4. Annonse for produktet/merkevaren i form av bilde eller logo på 2 relevante artikler/undersider i 1 år.
  5. Brukerne spør jevnlig om utstyrstips og da svarer jeg ofte ved å linke til aktuelle artikler på paastreif.no. Det betyr at produkter som er relevante for målgruppa får ekstra profilering via artikler.

 

Totalt sett gir dette en svært god profilering rettet mot frilufslivsutøvere og hundeeiere. Siden jeg gir en personlig anbefaling er det en forutsetning at jeg har prøvd produktet, og faktisk kan stå inne for det. Jeg anbefaler ikke noe dritt 😁 Dette betyr at produktene/merkevaren som anbefales vil bli regnet som spesielt egnet for målgruppa, og altså vil inngå i en "ekslusiv" gruppe produkter/merkevarer.

Her er et eksempel på to produktomtaler i gruppa På tur med hund i Norge:


Vi er fleksible og kan gjøre tilpasninger dersom det er ønskelig. 

Ta kontakt!

Er du interessert i et samarbeid? - send en epost til: keycons(..)online.no